GPSZ – garancia prvého servisu zadarmo!



GPSZ – aby Váš život nekomplikovali zbytočné starosti.

Už sa Vám stalo, že Vaša reklamácia nebola uznaná? Čo s tým? Vyriešiť to pomôže naša GPSZ – garancia prvého servisu zadarmo.

Prístroj v záruke prestal fungovať – možné príčiny:

  1. Výrobná chyba – odstránenie štandardným spôsobom uplatnením záruky počas záručnej doby (bez príplatku zvyčajne 2 roky).
  2. Zjavná chyba obsluhy, užívateľa, majiteľa – nevhodným uskladnením (vonku opršal), polámané časti skeletu (nepozornosť, pád z výšky, poškodenie iným predmetom), nevhodným použitím (vysávanie stavebného prachu bytovým vysávačom a pod.), zanedbanie údržby (upchaté filtre, zanesené pracovné príslušenstvo, zaseknuté pohyblivé časti nahromadenou nečistotou), používaním nevhodných komponentov (napr. penivých čistiacich prípravkov do extraktorov) a tiež zodratie súčiastok veľmi intenzívnym používaním (napr. hobby prístroj na profi účely) a pod.
  3. Chyba obsluhy s pokusom riešenia opravy v záručnom konaní. Zapeklitý prípad, keď si zákazník poškodí prístroj podľa bodu 2. ale snaží sa vyriešiť opravu využitím reklamácie a záručného servisu.

Odstránenie poruchy bežným spôsobom, keď nefunguje služba GPSZ :

Bod 1. – vyplýva zo záručných podmienok a odstránenie poruchy je pre zákazníka bezplatné počas záruky.

Bod 2.nie je možné uplatniť záruku, takto vzniknuté poruchy sa riešia bežnou opravou.
Teda doručiť prístroj do servisného strediska na vlastné náklady, počkať na diagnostiku a cenovú ponuku opravy (náhradný diel + servisná práca) a rozhodnúť. Ak je oprava nákladná a nevyplatí sa, tak ju nedáte zrealizovať. No ostávajú tu stále náklady na dopravu a diognostiku, ktoré treba uhradiť v každom prípade.

tepovač

Bod 3. – v autorizovanom servise sa pomerne rýchlo objaví skutočný dôvod poruchy a zrejmé zavinenie obsluhou či majiteľom nedodržaním prevádzkových či skladovacích podmienok sa aj tak bude riešiť ako oprava. Ak sa porucha vymyká záručným podmienkam uvedeným v záručnom liste a reklamácia bude preklasifikovaná na opravu nastáva situácia ako v bode 2.

Čo nové prináša naše GPSZ (Garancia prvého servisu zdarma) pre zjednodušenie odstránenia poruchy v podobných prípadoch?

Čo prináša naše GPSZ (Garancia prvého servisu zdarma) nad rámec zákonom určenej záručnej doby na tovar?

Nie je výhodnejšia predĺžená záruka za príplatok ako GPSZ?

Všetky informácie o našej jedinečnej službe nájdete tu: GPSZ – podmienky a pravidlá pre poskytnutie služby alebo po kliknutí na obrázok:

vysávače a tepovače

Nie sme len predajca prístrojov a zariadení, ktoré zabezpečia vysokú úroveň čistoty a hygieny v obytných aj pracovných priestoroch. Naša firma zabezpečuje aj servis a dodávku náhradných dielov na náš sortiment.

Bezplatný záručný servis vrátane prepravy počas 2 rokov trvania záruky je samozrejmosťou. Ale čas beží rýchlo a 2 roky ubehnú ako voda.

No my dokonale poznáme zariadenia, ktoré Vám odporúčame. A to je hlavný dôvod, prečo Vám môžeme smelo, bez strachu a obáv poskytnúť GPSZ na prístroje zakúpené priamo od nás.

Vyberáme také prístroje do sortimentu, aby spoľahlivo slúžili užívateľom a neležali pokazené v kúte. No ak sa predsa nečakane prihodí porucha aj po skončení záruky, jej ekonomické dôsledky značne zmierni GPSZ.

Čo je to GPSZ? Je to služba, ktorou sme sa rozhodli od 1. 9. 2015 zdôrazniť kvalitu nášho sortimentu a pridať ku každému prístroju zakúpenému priamo od nás vlastnú garanciu dôvery a istoty.

Tu si môžete prečítať prečo radšej GPSZ miesto predĺženej záruky: GPSZ kontra Predĺžená záruka.

Podrobnosti o GPSZ si môžete prečítať po kliknutí na tento odkaz GPSZ , alebo na obrázok nižšie:

Náradie s textom alfa 150

 

GPSZ – naše ochranné krídla, aby Váš život nekomplikovali zbytočné starosti.

Váš názor môžete napísať aj do komentára pod článok. Komentár sa objaví po schválení administrátorom.

Ďakujeme.