Veríme kvalite nami dodávaných produktov.


Nie sme len predajca prístrojov a zariadení, ktoré zabezpečia vysokú úroveň čistoty a hygieny v obytných aj pracovných priestoroch. Naša firma zabezpečuje aj servis a dodávku náhradných dielov na náš sortiment.

Bezplatný záručný servis vrátane prepravy počas 2 rokov trvania záruky je samozrejmosťou. Ale čas beží rýchlo a 2 roky ubehnú ako voda.

No my dokonale poznáme zariadenia, ktoré Vám odporúčame. A to je hlavný dôvod, prečo Vám môžeme smelo, bez strachu a obáv poskytnúť GPSZ na prístroje zakúpené priamo od nás.

Čo je to GPSZ? Je to služba, ktorú sme sa rozhodli od 1. 9. 2015 pridať ku každému prístroju zakúpenému priamo od nás. GPSZ – Garancia prvého servisu zdarma. Zaujíma Vás to? Kliknite na obrázok nižšie a dozviete sa podrobnosti.

vysávače a tepovače

Poďme ale späť k téme …

Záujemcovia sa pýtajú a tá otázka je naozaj aktuálna: “A čo po uplynutí záruky? Kde máte servisné strediská?”

Sú to obavy z toho, čo sa stane, ak prístroj či zariadenie bude po čase potrebovať servisný zásah. Majme však na pamäti, že sa doba radikálne zmenila. Kedysi bol majiteľ prístroja nútený vyhľadať servis vo svojom okolí a doniesť ho tam na opravu. No dnes je toľko rôznych značiek a modelov z každého druhu prístrojov, že je pre servisné strediská neekonomické a môžme si dovoliť povedať snáď aj nemožné držať všetky náhradné diely skladom.

Návšteva servisu.

Prakticky to prebehne tak, že zoberiete pokazený prístroj a zanesiete ho do servisu. Ak má servisák chuť a práve menej roboty, tak sa Vám ho ujme. Ten šikovný to urobí tak, že zdiagnostikuje poruchu, podľa značky a modelu cez internet si nájde dovozcu alebo dodávateľa náhradných dielov, zistí cenu a vykalkuluje Vám opravu. Pokiaľ s cenou súhlasíte, objedná súčiastku, opraví a avizuje, že si môžete prísť prevziať svoj prístroj opravený.

No ak má roboty dosť, môžete mať aj smolu. Najčastejšie je to odpoveď: “Tento typ neservisujeme, nemáme na to súčiastky” . Potom hľadáte Vy, čo ďalej. A možno na pokazený prístroj sa vám ani nepodarí zohnať servis. Netušíte na koho sa obrátiť. Značka či model sa nedajú nájsť na internete a firma, kde ste ho kúpili už neexistuje, alebo to bolo v nejakej dobrej akcii niekde na výstave a nájsť prevádzku dodávateľa je nad ľudské sily.

Ako sme to vyriešili my?

Pri zvažovaní, či bude efektívne zriadiť servisné strediská na náš sortiment, sme vychádzali z nízkej poruchovosti nami dodávaných prístrojov. Pre autorizované servisné strediská je potrebné vybrať lokality – nuž a opäť sme pritom, že nemôžu byť všade. Tak ako ich vybrať – krajské mestá, okresné mestá, väčšie mestá, regióny … Akokoľvek by sme sa snažili, nikdy to nebude “všade”. Pracovníkov autorizovaných servisných stredísk je potrebné zaškoliť. Je nutné, aby držali skladom náhradné diely. No a zmluvné strediská to tiež nerobia len tak, zadarmo. Vytvorili by sa ďalšie náklady, ktoré by sa premietli do zvýšených cien produktov. A aj tak by väčšinou bolo nutné cestovať do servisu, alebo doručiť prístroj do toho najbližšieho.

Najjednoduchšie sa nám teda preto javí spôsob realizovania či už záručných zásahov alebo štandardného servisu a opráv v našej vlastnej réžii. Moderné zásielkové kuriérske služby dnes fungujú expresne. Pokiaľ zákazník nemá skúsenosti so zasielaním balíkov týmto spôsobom, v prípade želania zabezpečíme zvoz prístroja našou špedičnou firmou a tiež spätné doručenie po oprave. Je to jednoduché – len odovzdať kuriérovi balík a druhý krát zase prevziať. A to všetko – obidve cesty len za 12 € (6 € s DPH jedna cesta).

No a k tomu potom cena náhradného dielu a cena práce. Dovolíme si tvrdiť, že máme jednu z najnižších servisných taríf – 8,33 € bez DPH/hod. Väčšinu opráv sme schopní vykonať max. do 2 hod. Aj ceny náhradných dielov sú primerané.

Pomoc pre kutilov.

Dokonca v prípade, ak sa rozhodne domáci majster svojpomocne odstrániť jednoduchšiu poruchu, či vymeniť náhradný diel sme ochotní poskytnúť konzultáciu, fotografie alebo video návod na opravu a odstránenie problému. V takom prípade si stačí objednať u nás náhradný diel a vymeniť ho. Je to najekonomickejší spôsob a na Slovensku pomerne populárny.

Prakticky pri servise – oprave to funguje takto:

1. Zákazník najčastejšie pošle emailom na eneftech@eneftech.sk informáciu o poruche.

2. Zhodnotíme vážnosť poruchy a preberieme možnosť svojpomocnej opravy a odstránenie jednoduchých porúch. (Často pomôžu fotografie – nie je problém dnes poslať cez MMS alebo email).

3. Po predbežnom zhodnotení dohodneme postup.
a) Ak dohodneme zvoz k nám, je potrebné prístroj zabaliť najlepšie do nejakej kartónovej krabice, alebo aspoň do baliacej PVC fólie. Zákazník oznámi pripravenosť na zvoz, objednáme prepravu. Kuriér vyzdvihne balík nasledujúci deň po objednaní zvozu. Dodanie balíka je do 24 hod. od vyzdvihnutia.
b) V prípade dohodnutia svojpomocnej opravy pošleme náhradný diel poštou alebo kuriérom na výmenu a inštruktážne pomocné materiály emailom. Sme k dispozícii pre prípadnú konzultáciu.

4. Po doručení prístroja k nám je prevedená diagnostika a odoslaná emailom cenová kalkulácia nákladov. Po odsúhlasení je oprava prevedená v priebehu 1-2 dní a prístroj je expedovaný späť. Zvyčajná doba servisu vrátane dopravy nebýva dlhšia ako 5-7 pracovných dní. Záleží nám na tom, aby naše prístroje svojim pánom slúžili a neváľali sa pokazené v kúte.

No uznajte teda na základe uvedených faktov, či má význam budovať sieť servisných stredísk, ktoré by zvyšovali cenu produktov a v konečnom dôsledku by tento spôsob nepriniesol očakávaný efekt rýchlejšej ani lacnejšej opravy.

Nie vždy sa to dá.

Uznávame, že sú prístroje a zariadenia pre ktoré potrebné servisné regionálne strediská, hlavne tie zabudované a ťažko prenosné. V týchto prípadoch sa servis vykonáva v mieste prevádzky a z pohľadu dopravných nákladov a rýchlosti servisného zásahu je dôležitá sieť servisných pracovníkov. No my si náš spôsob servisu môžeme dovoliť, lebo nami dodávané prístroje sú mobilné a dajú sa prepravovať štandardnými dopravnými službami.

Neprehliadnite!

A na záver ešte bonus – od 1.9.2015 sme ako dôkaz našej 10 ročnej skúsenosti s kvalitou našich produktov zaviedli inštitút GPSZ – Garancia prvého servisu zadarmo. Jedná sa o jedinečný spôsob garancie pre vykonania prvého servisu po uplynutí záruky. Zaujíma Vás to? Kliknite na obrázok nižšie:

Náradie s textom alfa 150

Váš názor môžete napísať aj do komentára pod článok. Komentár sa objaví po schválení administrátorom.

Ďakujeme.

  • Chcem sa spýtať, či vaše výrobky posielate aj za hranice a koľko to stojí. Ďakujem

    • eneftech

      Dobrý deň pani Kazimirova!
      Ďakujeme za záujem o náš sortiment. Tovar posielame bežne v rámci SR a ČR. Do iných krajín sme zatiaľ neexpedovali objednávky maloobchodne. Pre odosielanie v rámci SR a ČR sú ceny dopravy uvedené v našom eshope (www.eshop.eneftech.sk) – v časti objednávky kde sa volí spôsob dopravy a platby.

      s pozdravom
      Jozef Maxon